รายละเอียดและเงื่อนไขการให้บริการ MVT Smartcare
|
MTAC |
Advance H/W Replacement |
Advance On-Site & H/W Replacement |
Consultancy Engineering & Maintenance |
MVT Service |
|
|
|
|
Norm Supplier Warranty |
X |
SPR-0 |
- |
- |
Smartcare Plus |
|
SPR-1 |
- |
- |
Smartcare Gold |
X |
- |
SPRO-1 |
X, MA 1 time / year |
MTAC (MVT Technical Assistance Center)
Customer can call phone or e-mail access to MVT network support engineer troubleshoots the problem within your specific network environment and validate or identify and isolate failure (Smartcare line 0-2993-8755, e-mail: smartcare@mvt.co.th)
่Spare part replacement service 0 (SPR-0)
In likely event of a H/W failure, SPR-0 provide a spare part hardware replacement that will be ship within 60 days from the issuing of RMA number if H/W failure within 30 Days after invoice date from MVT, we will change new H/W for customer
This service support on Norm supplier warranty, SPR-0 is accessible through the MTAC
Spare part replacement service 1 (SPR-1)
ถIn likely event of a H/W failure, SPR-1 provide a spare part hardware replacement that will be ship within 3 days from the issuing of RMA number, if H/W failure within 30 Days after invoice date from MVT, we will change new H/W for customer
This service support on Smartcare Plus, SPR-1 is accessible through the MTAC
Spare part Onsite & H/W replacement service 1 (SPRO-1)
In likely event of H/W failure, SPRO-1 provide a network engineer to arrive on-site during the next business day (NBD) to perform the spare part replacement hardware on customer site (During local business hours MON-FRI except local holiday), if H/W failure within 30 Days after invoice date from MVT, we will change new H/W for customer
This service support on Smartcare Gold, SPRO-1 is accessible through the MTAC
เงื่อนไขการบริการรับประกันสินค้า
- ผู้ซื้อบริการการรับประกันอุปกรณ์ ต้องกรอกแบบฟอร์ม MVT Smartcare Service Order Form โดยละเอียดครบถ้วน
- การรับประกันอุปกรณ์ เป็นการรับประกัน บริการทดแทนสำรองใช้อุปกรณ์ ระหว่างรออุปกรณ์ของผู้ซื้อบริการประกันส่งซ่อมต่างประเทศเท่านั้น มิใช่เป็นการเปลี่ยนสินค้าใหม่เพื่อทดแทน
- การบริการ MVT Smartcare Service นั้นจะเป็นการบริการตามเอกสารแนบข้อกำหนดสำหรับการบำรุงรักษาและซ่อมแซมอุปกรณ์เครือข่ายคอมพิวเตอร์
- การรับประกันอุปกรณ์จะรับประกันตาม Serial number ของอุปกรณ์ตามที่ทางผู้ซื้อบริการได้ระบุไว้ใน MVT Smartcare Service Order Form เท่านั้น
- ทางบริษัทขอสงวนสิทธิ์การให้บริการ เฉพาะอุปกรณ์ที่ได้รับการตรวจสอบสภาพการทำงานใช้งานได้ของอุปกรณ์โดยทาง MVT Technical Assistant Center แล้วเท่านั้น
a. ทางผู้ซื้อบริการการรับประกันอุปกรณ์ ต้องส่ง system state log file * ให้กับทาง MVT Technical Assistant Center **
- ทางบริษัท MVT จะนำสินค้าที่ได้รับจากทางผู้ซื้อส่งซ่อมกับผู้ผลิต เมื่อได้รับสินค้ากลับจากการซ่อมของผู้ผลิต ทางบริษัทจะแจ้งให้ผู้ซื้อทราบ เพื่อส่งสินค้ากลับให้ผู้ซื้อ โดยผู้ซื้อต้องส่งสินค้าทดแทนระหว่างรอซ่อมกลับคืนบริษัท MVT ***
* ผู้ซื้อสามารถสอบถามวิธีการเก็บ system state log file ได้กับ MVT Technical Assistant Center
ถ้าผู้ซื้อบริการรับประกันอุปกรณ์ ไม่สามารถ เก็บ system state log file ได้ ทางบริษัทขอสงวนสิทธิ์ในการเรียกเก็บค่าใช้จ่ายเพิ่มเติม
** สำหรับ ผู้ซื้อบริการ Smartcare Plus เท่านั้น
*** สำหรับ ผู้ซื้อบริการ Smartcare Plus เท่านั้น
|